درباره کشور کانادا
Canada

  • موقعیت جغرافیایی: کشور کانادا دومین کشور پهناور جهان از لحاظ مساحت می‌باشد که در شمال آمریکای شمالی قرار دارد، از طرف شرق با اقیانوس اطلس، از طرف غرب با اقیانوس آرام و از طرف جنوب با ایالات متحده آمریکا همسایه است. این کشور به دلیل موقعیتش در آمریکای شمالی، مکان بسیار مناسبی برای زندگی و کار می‌باشد.
  • زبان رسمی: ٪۸۵ انگلیسی و ٪۱۵ فرانسوی
  • پایتخت: اوتاوا
  • تفاوت زمانی تورنتو با تهران: ۷ ساعت و ۳۰ دقیقه عقب‌تر از تهران
  • مساحت کل کشور: حدود ۹،۹۸۴،۶۷۰ کیلومتر مربع
  • جمعیت و سن: بیش از ۷۰ درصد جمعیت کمتر از ۴۰ سال دارند
  • ادیان: مسیحیت ٪۶۷/۲ ، اسلام ٪۳/۲ ، هندوئیسم ٪۱/۵، سیکیسم ٪۱/۴، بودیسم ٪۱/۱، یهودیت ٪۱، بدون مذهب ٪۲۴
  • نوع حکومت: دموکراسی پارلمان فدرال (پارلمان کانادا) تحت سلطنت قانون اساسی و قلمرو مشترک المنافع
  • واحد پول: دلار کانادا (CAD یا CND)
  • نرخ ارز کانادا: یک دلار آمریکا حدوداً برابر با ۱/۳۷ دلار کانادا (CAD یا CND) می‌باشد.
  • گردشگری: کشور کانادا دارای مناطق گردشگری فراوان و جذابی است که از طبیعت خیره‌کننده، شهرهای مدرن و فرهنگ متنوع برخوردار می‌باشد. برخی از جاذبه‌های مشهور عبارتند از: بنف، کوه‌های راکی، نیاگارا فالز، برج سی‌ان تاور در تورنتو و جاذبه‌های سرسبز در ونکوور.

شهرهای مهم کشور کانادا (Canada)

کشور کانادا از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده که برخی از مهمترین استانها و شهرهای قابل توجه آنها عبارتند از:

  • استان آنتاریو: پرجمعیت ترین استان کشور کانادا، آنتاریو محل پایتخت کانادا شهر اتاوا و بزرگترین شهر آن، تورنتو می‌باشد. شهر تورنتو یک مرکز جهانی مالی و فرهنگی و شهر اتاوا دولت فدرال و نهادهای مختلف دولتی را در خود جای داده است.
  • استان کبک: بزرگترین استان از لحاظ مساحت بوده و به دلیل جمعیت غالباً فرانسوی زبان و فرهنگ منحصر به فرد شناخته شده است. شهر مونترال، بزرگترین شهر واقع در استان کبک، یک مرکز فرهنگی پر جنب و جوش با سابقه تاریخی است. شهر کبک سیتی، پایتخت استان کبک، به دلیل معماری تاریخی و جذابیت اروپایی مشهور است.
  • استان بریتیش کلمبیا: در ساحل اقیانوس آرام، استان بریتیش کلمبیا دارای یک منظره طبیعی خیره کننده می‌باشد. شهر ونکوور، بزرگترین شهر این استان، یک مقصد محبوب توریستی و یک مرکز تجاری پر رونق بوده و شهر ویکتوریا، پایتخت استان بریتیش کلمبیا، به دلیل بندر زیبا و سابقه تاریخی انگلیس شناخته شده است.
  • استان آلبرتا: آلبرتا به دلیل زیبایی طبیعی خود مشهور بوده و پارک ملی کانادایی و بنف به عنوان جاذبه‌های اصلی این استان می‌باشند. شهر ادمونتون، پایتخت این استان و شهر کلگری، بزرگترین شهر این استان، هم مراکز مهم اقتصادی و هم دروازه های تفریحی در فضای باز هستند.
  • استان آلبرتا: وینیپگ بزرگترین شهر و پایتخت این استان، به دلیل فرهنگ متنوع، اماکن تاریخی و برگزاری جشنواره‌ها معروف می‌باشد.
  • استان ساسکاچوان: رجینا بزرگترین شهر و ساسکاتون پایتخت این استان می‌باشند که هر دو مراکز مهم اقتصادی و فرهنگی در این استان هستند.
  • استان نوا اسکوشیا: هلیفاکس بزرگترین شهر و پایتخت این استان بوده و یک مرکز مراقبت و فرهنگی قابل توجه در ساحل شرقی کشور کانادا می‌باشد.

اینها برخی از استان ها و شهرهای اصلی کشور کانادا هستند، اما همه استان ها و سرزمین های کانادا در فرهنگ غنی، تاریخ و زیبایی طبیعی کشور نقش بسیاری دارند.

اقامت موقت کانادا
اقامت موقت کانادا
  • ویزا به صورت برچسب داخل پاسپورت الصاق می‌گردد.
  • اعتبار ویزا تا ۵ و ۱۰ سال می‌باشد.
  • رنگ ویزا قرمز چند رنگ با هالوگرام امنیتی می‌باشد.
  • انجام انگشت‌ انگاری و عکسبرداری الزامیست.
  • حداکثر مدت اقامت تا ۲۴ ماه داخل کشور کانادا می‌باشد.
  • تمدید اقامت مجاز نمی‌باشد.

ویزای بازدید فرزند یا نوه یا همان سوپر ویزای کانادا برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها می باشد. این یک نوع ویزای مهم برای اقامت موقت در کانادا است که به والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌های شهروندان مقیم کانادا اجازه می‌دهد تا به مدت بیشتری نسبت به ویزای معمولی در کانادا اقامت داشته باشند. اعتبار سوپر ویزا بیشتر از مدت ویزای معمولی برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها می‌باشد و به آنها اجازه می‌دهد تا مدت دو سال در خاک کانادا بدون نیاز به تمدید ویزا، بمانند. در اینجا، ما به شما بیشتر درباره سوپر ویزا توضیح می‌دهیم.

اصولاً، ویزای معمولی کانادا برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، بسیار محدود و مدت زمان اقامت آنها در کانادا بسیار کوتاه است. اما با سوپر ویزا، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها می‌توانند تا دو سال در کانادا بمانند تا به فرزندانشان که در کانادا مقیم هستند و زندگی می‌کنند، نزدیک‌تر باشند.

برای اخذ سوپر والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، باید متقاضیان شرایط خاصی را ارائه نمایند. برخی از این شرایط عبارتند از:

۱- فرزند والدین یا نوه پدربزرگ و مادربزرگ‌ها باید قانوناً سیتیزن کانادا یا دارای اقامت دائم در کانادا باشند.

۲- والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها باید تاثیری یا شرکتی در امر اقتصادی کانادا نداشته باشند.

۳- والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها باید دارای بیمه درمانی معتبر کانادایی باشند.

۴- والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها باید در قبل از ورود به کانادا، یک برنامه سفر کامل با جزئیات کامل ارائه نمایند.

۵- والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها باید دارای شرایط مالی مناسب برای حمایت از خودشان و اقامت در کانادا باشند.

شما (والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها) باید دارای مدارک مشخصی برای ثابت کردن اینکه فرزند شما در واقع شهروند یا دارای اقامت دائم در کانادا است، باشند. در صورتی که شما دارای بیماری‌های خاصی هستید، باید اطمینان حاصل کنید که این بیماری‌ها با مقررات ویزای کانادا سازگار هستند و در صورت نیاز، باید مدارک پزشکی مورد نیاز را ارائه دهید. برای اخذ سوپر ویزا، باید به طور کامل مشخص کنید که چگونه هزینه‌های خود را در کانادا پوشش خواهید داد. برای مثال، شما می‌توانید به عنوان حمایت مالی خود، سهام، ملک یا یک حساب بانکی معتبر در کانادا داشته باشید.

شما باید دارای بیمه درمانی مناسب در کانادا باشید و اطمینان حاصل کنید که پوشش بیمه شما شامل تمامی خدمات پزشکی لازم در کانادا را دارد. در صورتی که ویزای شما تایید شود، شما باید در زمان تعیین شده به کانادا سفر کنید و باید به تمامی مقررات و شرایط ویزای خود پایبند باشید. در نهایت، سوپر ویزای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها برای افرادی است که می‌خواهند برای مدت بیشتری در کنار فرزندان و نزدیکان خود در کانادا باشند.

نحوه اخذ سوپر ویزا:
برای اخذ سوپر ویزا از طریق ویزاجو، می‌بایست ابتدا یک «حساب‌کاربری» در سیستم ویزاجو ساخته و سپس «فرم ارزیابی ویزا» را با دقت و به صورت کامل تکمیل نمایید. در صورت واجد شرایط بودن شما برای دریافت این نوع ویزا، پیامی از گروه ویزاجو در حساب‌کاربری شما ظاهر می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا روی همین وب‌سایت مدارک درخواست شده از شما را بارگذاری و پرداخت را به صورت ریالی یا دلاری واریز فرمایید.

شما می توانید پس از ثبت نام و تکمیل فرم ارزیابی در این وب‌سایت، لیست کامل مدارک مورد نیاز برای سوپر ویزا را در حساب‌کاربری خود مشاهده نمایید.

هزینه سوپر ویزا بسته به تعداد افراد خانواده، سن و ملیت درخواست کننده متفاوت است. پس از انتخاب ویزای خود در حساب‌کاربری، می‌توانید مبالغ پرداختی را در پیش فاکتور مشاهده نمایید.

مدت اعتبار سوپر ویزا:
مدت اعتبار سوپر ویزا بین ۵ الی ۱۰ سال می‌باشد و شما پس از ورود به کشور کانادا می‌توانید تا حداکثر دو سال در کانادا اقامت داشته و پس از این مدت، باید از خاک کانادا خارج شوید. لازم بذکر می‌باشد که نباید اقامت شما در کانادا بیشتر دو سال باشد، در غیر اینصورت نیاز به تمدید سوپر ویزا می باشد. ولی خبر خوب این است که ویزاجو می‌تواند اقامت شما را برای شش ماه الی دو سال دیگر تمدید نماید.

شرایط دریافت سوپر ویزا:
برای دریافت سوپر ویزا، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  1. باید ثابت نمایید که چرا قصد گرفتن سوپر ویزا از کشور کانادا را دارید و پس از اتمام سفر به کشور خود باز خواهید گشت.
  2. باید ثابت نمایید که در کشور مادر دارای شغل ثابت بوده و شرایط مالی کافی برای تأمین هزینه‌های زندگی خود و خانواده، هزینه‌های سفر و اقامت در کانادا را دارید.
  3. افسر اداره مهاجرت کانادا باید راضی شود که شما دارای تحصیلات و تجربه‌های کافی هستید و قصد مهاجرت و ماندن در کشور کانادا بیش از اعتبار ویزای خود ندارید.
  4. باید بیمه مسافرتی کانادایی داشته باشید.

اگر خوب به همه این موارد فکر کنید، متوجه خواهید شد که فرایند دریافت قبولی ویزای کانادا طبق آنچه که دوستان و آشنایان به شما می‌گویند نبوده و اولین خطا در پرونده یا مدارک ویزای کانادای شما به منزله آخرین اشتباه و رد شدن پرونده شما خواهد بود. گروه ویزاجو حداقل چندین پرونده را در هر روز برای دریافت قبولی ویزا آماده و در اداره مهاجرت کانادا ثبت می‌نماید. پس اعتماد به ویزاجو در موفقیت سوپر ویزا شما، شرایط قبول شدن ویزای شما را در اداره مهاجرت کشور کانادا چند صد برابر افزایش می‌دهد.

مزایای داشتن سوپر ویزا:
سوپر ویزا برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها امکان اقامت موقت بلند مدت در کانادا را به مدت بیشتری نسبت به ویزای معمولی فراهم می‌آورد. برخلاف ویزای معمولی، که محدودیت زمانی دو سال اقامت در کانادا دارد، سوپر ویزا به والدین و بزرگواران این امکان را می دهد تا به مدت تا دو سال بدون نیاز به تمدید ویزا در کانادا بمانند.

با این ویزا، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها می توانند به دیدار خانواده خود در کانادا بروند و از زندگی در کنار فرزندان و نوه های خود لذت ببرند. همچنین، این ویزا به آنها امکان دسترسی به خدمات پزشکی و تحصیلی در کانادا را نیز می‌‌دهد.

از دیگر مزایای سوپر ویزا برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دسترسی به سیستم بهداشت عمومی کانادا:
    با داشتن سوپر ویزا، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها امکان دسترسی به سیستم بهداشت عمومی کانادا را خواهند داشت و می توانند از خدمات پزشکی در کشور استفاده نمایند.
  2. دسترسی به بازار کار:
    والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها با اخذ سوپر ویزا، می توانند برای مجوز کار اقدام نموده و به صورت قانونی در کانادا کار کنند و درآمد خود را تامین نمایند.
  3. امکان مراقبت از نوه‌ها:
    با داشتن سوپر ویزا، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها می‌توانند از نوه‌های خود در کانادا مراقبت نموده و آنها را در مسائل آموزشی و تربیتی همراهی نمایند.
  4. امکان بازدید از مناطق طبیعی و تاریخی کانادا:
    والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها با داشتن سوپر ویزا، می توانند به مناطق طبیعی و تاریخی کانادا سفر نموده و از زیبایی های این کشور لذت ببرند.
  5. دیدار با دوستان و خانواده در کانادا:
    والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها با داشتن سوپر ویزا، می توانند با دوستان و خانواده خود در کانادا دیدار کنند و از لحظات خوبی که در کنار آنان دارند، لذت ببرند.
  6. امکان آموزش:
    والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها با داشتن سوپر ویزا، می توانند در دوره های آموزشی زبان انگلیسی و فرانسه در کانادا شرکت نموده و از فرصت های آموزشی کانادا بهره مند شوند.
  7. در نهایت، سوپر ویزای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها امکانات بسیاری را برای آنها فراهم میکند تا بتوانند مدت بیشتری در کنار فرزندان و نزدیکان خود در کانادا اقامت داشته و از زندگی در کنار آنان لذت ببرند.

در کل، سوپر ویزا می‌تواند برای شما بسیار مفید و موثر بوده و با کمک آن، می‌توانید تجربه‌های بی‌نظیری در کشور زیبای کانادا داشته باشید.

احراز هویت برای ویزای کانادا:
یکی از مراحلی که برای دریافت ویزای کانادا برای ایرانیان الزامی است، ارائه اثر انگشت و عکسبرداری در نزدیکترین دفتر ویزای کانادا می‌باشد. ویزاجو مدارک مربوطه و تاریخ مقرر برای امور انگشت‌نگاری و عکسبرداری را در حساب‌کاربری شما بارگذاری می‌نماید.

مدت زمان رسیدگی پرونده در اداره مهاجرت کانادا:
مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های سوپر ویزا در سفارت‌های کانادا در هر کشور نسبت به نوع ویزا و ملیت متقاضی ویزا متفاوت می‌باشد. در حال حاضر رسیدگی به پرونده‌های سوپر ویزای کانادا برای ایرانیان ساکن کشور ایران بین ۱۵۶ روز کاری سفارت، تخمین زده شده است. (سفارت‌های کانادا در روزهای یکشنبه و سه شنبه تعطیل می باشند) این بدان معناست، از زمانی که ویزاجو پرونده شما را در سفارت مربوطه ثبت می نماید، بین ۱۵۶ روز کاری سفارت، زمان می‌برد تا جواب قبولی یا ردی از سوی اداره مهاجرت کانادا صادر گردد.

علت طولانی بودن زمان رسیدگی پرونده‌ها:
در واقع مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های سوپر ویزا از زمان ثبت در سفارت کشور مربوطه محاسبه می‌شود. سفارت پس از دریافت پرونده شما مراحل ذیل را طبق قانون اداره مهاجرت کانادا طی می نماید:

  1. بررسی اولیه مدارک برای سوپر ویزای درخواست شده از طرف شما، طبق قانون اداره مهاجرت کانادا.
  2. افسر ویزا در ابتدا شما را از لحاظ توانایی مالی برای سفر و اقامت در کانادا در مدت زمان درخواست شده را بررسی می‌نماید.
  3. پس از قبولی در مرحله بالا، افسر ویزا میزان وابستگی خانوادگی شما را جهت برگشت به کشور مادر قبل از اتمام مدت اقامت در کانادا را بررسی می‌نماید.
  4. پس از قبولی در مرحله بالا، افسر ویزا سوابق سفر‌های شما به کشور‌هایی که آمار درخواست پناهندگی در آنها زیاد است مانند آمریکا، استرالیا، کانادا، شینگن را بررسی می نماید. مهر ورود و خروج هر یک از آن کشورها در سه سال گذشته مد نظر می باشد.
  5. پس از قبولی در مرحله بالا، افسر ویزا میزان دارایی و سرمایه‌های منقول شما مانند سندملکی معتبر، حساب پس‌انداز بانکی، سهام بورس معتبر را بررسی می نماید.
  6. پس از قبولی در مرحله بالا، اگر افسر ویزا شک و شبه‌ای در پرونده ببیند، ممکن است درخواست مصاحبه حضوری با شما یا حتی انجام آزمایشات پزشکی نماید که خود همین امر زمان روند پرونده را طولانی‌تر می نماید.
  7. در صورت واجد شرایط بودن شما از لحاظ قانون اداره مهاجرت کانادا در همه موارد ذکر شده در بالا، اطلاعات پرونده شما برای چک امنیتی به آتاوا در کانادا ارسال می‌گردد که خود همین امر ممکن است بین دو هفته تا یکسال زمان ببرد.
  8. در بیشتر موارد دیده شده که متقاضیان ویزا اهمیت زیادی برای تکمیل کامل فرم‌ها یا خوانا بودن مدارک اسکن شده یا حتی ارائه عکس مطابق با درخواست اداره مهاجرت کانادا، نداده که این امر باعث کند شدن روند پرونده یا در بیشتر مواقع رد شد پرونده از طرف افسر ویزا میگردد.
  9. در صورتی که همه موارد بالا مورد قبول افسر ویزا قرار گیرند، سوپر ویزای کانادای شما صادر می‌گردد.

موارد مهم پس از ورود به کانادا:
هنگامی که شما سوپر ویزا را دریافت و به کانادا سفر کردید، باید به موارد زیر توجه کنید:

  1. رعایت مدت زمان اقامت:
    در سوپر ویزا، مدت زمان اقامت شما از تاریخ ورود فقط دو سال اعتبار داشته و شما می‌توانید در طول این مدت زمان در کانادا اقامت داشته باشید. همانطور که در قبل هم اشاره شد، ویزاجو می‌تواند اقامت شما برای شش ماه الی دو سال دیگر تمدید نماید. لطفاً برای تمدید ویزا، قبل از اتمام مدت اقامت خود در کانادا روی همین وب‌سایت اقدام و پرداخت نمایید.
  2. رعایت قوانین و مقررات کانادا:
    در طول اقامت در کانادا، باید قوانین و مقررات کشور کانادا را رعایت نمایید. این شامل قوانین حفظ نظم عمومی، محیط زیست، حقوق حیوانات، کارگران، بانوان و مسائل مالی و اعتباری می‌باشد.
  3. حمل مدارک:
    همیشه باید یک کپی از مدارک شناسایی خود مانند پاسپورت، ویزای اقامت موقت کانادا و بیمه مسافرتی معتبر را همراه خود داشته باشید.
  4. اجازه‌ی کار در کانادا:
    اگر سوپر ویزا دارید و در آن ذکر شده است که می‌توانید در کانادا کار کنید، نیاز به اخذ مجوز کار از اداره مهاجرت کانادا ندارید. در غیر اینصورت ویزاجو می‌تواند شما را در این راه همیاری نماید.
  5.  هدف از سفر به کانادا:
    با تمامی این مقررات و موارد، باید به یاد داشته باشید که هدف شما از سفر به کانادا، زندگی در کنار فرزندان یا نوه‌ها می‌باشد.
  6. موارد غیر قانونی در کانادا:
    غذا دادن به حیوانات در پارک‌ها.
    آتش روشن کردن در مکان‌های غیرمجاز در پارک‌ها.
    نوشیدن الکل به صورت آشکارا در مکان‌های عمومی.
    خرید یا استفاده دخانیات، وید و مشروبات الکلی برای افراد زیر ۲۱ سال.
    رانندگی در زمان مستی، استفاده از مواد مخدر یا سرعت غیر مجاز.
    استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی سربسته.
    دست زدن به افراد زیر ۱۸ سال.
    تهدید یا صحبت‌های نژاد پرستانه.
    ارتباط جنسی بدون رضایت طرف مقابل یا اجبار در آن.
    پرداخت پول در ازای ارتباط جنسی.
    ـ زباله ریختن در مکان عمومی.
    ایجاد وحشت یا دعوا.
    مزاحمت صوتی در آپارتمان بعد از ساعت ۹ شب.

مبالغ پرداختی برای سوپر ویزای کانادا
از آنجائیکه هزینه‌های مربوط به پرونده سوپر ویزای کشور کانادا نسبت به تعداد افراد و قوانین اداره مهاجرت، قابل تغییر می‌باشند، لذا می‌بایست فرم زیر را برای محاسبه هزینه‌های تقریبی تکمیل و ثبت نمایید:

محاسبه هزینه‌ها

محاسبه هزینه‌ها

توجه: لطفاً فرم زیر را با حروف فارسی تکمیل فرمایید.


مثال: بین روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۱ صبح الی ۴ بعدازظهر

چگونه می‌توانم اقدام کنم؟
شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و افتتاح پرونده خود در پورتال ویزاجو، به روش‌های زیر اقدام نمایید:

  1. ورود به پورتال ویزاجو: از آنجائیکه همه خدمات ویزاجو به مشتریان به صورت اینترنتی می‌باشد، به وب‌سایت visajoo.com مراجعه نموده و پس از «ثبت نام» به پورتال حساب‌کاربری خود وارد شوید.
  2. فرم‌‌ارزیابی رایگان: کارشناسان ما در ویزاجو قبل از صحبت یا مکاتبه با شما، نیاز به اطلاعات اولیه در مورد شرایط فعلی شما دارند، که می‌توانید با تکمیل «فرم ارزیابی» آن اطلاعات را به صورت کاملاً محرمانه در اختیار کارشناسان ما قرار دهید.
  3. نتیجه ارزیابی: همه گفتگو‌ها بین شما و ویزاجو از طریق ارسال و دریافت «تیکت» در پورتال ویزاجو می‌باشد. لذا پس از تکمیل فرم ارزیابی رایگان، با ارسال یک تیکت در حساب‌کاربری خود نتیجه ارزیابی را پیگیری نمایید.
  4. قرارداد: از آنجائیکه همه مشتریان ویزاجو از سراسر جهان هستند، امکان حضور برای امضای قرارداد را ندارند، قرارداد بین ویزاجو و مشتری به صورت قانونی و الکترونیکی در پورتال شما قرار گرفته است. برای کسب اطلاع از مفاد قرارداد ویزاجو، به پیوند «قرارداد الکترونیکی» مراجعه فرمایید.
  5. افتتاح پرونده: ویزاجو جهت سرعت دادن به ارائه خدمات و راحتی شما عزیزان، این امکان را فراهم آورده تا شما پرونده خود را به صورت اینترنتی بر روی این وب‌سایت افتتاح نموده و پرداخت آن را از طریق کردیت‌کارت، پی‌پال و یا صرافی‌های معتبر انجام نمایید. پس از دریافت مبلغ، کارشناسان ویزاجو سریعاً پرونده شما را بررسی نموده و بین ۲ روز کاری با شما در بخش «تیکت» مراحل بعدی را هماهنگ می‌نمایند.
  6. لیست مدارک: در این مرحله پس از پرداخت و افتتاح پرونده خود روی وب‌سایت، کارشناسان ویزاجو نسبت به شرایط فعلی و تعداد افراد همراه شما، لیست مدارک لازم را در یک تیکت برای شما ارسال می‌نمایند.
  7. کسب درآمد دلاری: اگر شما در هر کشوری مایل به همکاری با مجموعه بزرگ ویزاجو هستید، می‌توانید برای کسب درآمد دلاری به پیوند «کسب درآمد دلاری» مراجعه نموده و به عنوان نماینده رسمی ویزاجو برای ارائه برنامه‌های ویزا، اقامت و پاسپورت به دوستان و آشنایان خود، از راه دور مشغول به کار شوید. پرداخت کمیسیون ویزاجو به شما به صورت دلاری و هر دو هفته یکبار می‌باشد.