ثبت شرکت یا شعبه در کانادا
Business Setup in Canada

  • موقعیت جغرافیایی: کشور کانادا دومین کشور پهناور جهان از لحاظ مساحت می‌باشد که در شمال آمریکای شمالی قرار دارد، از طرف شرق با اقیانوس اطلس، از طرف غرب با اقیانوس آرام و از طرف جنوب با ایالات متحده آمریکا همسایه است. این کشور به دلیل موقعیتش در آمریکای شمالی، مکان بسیار مناسبی برای زندگی و کار می‌باشد.
  • زبان رسمی: ٪۸۵ انگلیسی و ٪۱۵ فرانسوی
  • پایتخت: اوتاوا
  • تفاوت زمانی تورنتو با تهران: ۷ ساعت و ۳۰ دقیقه عقب‌تر از تهران
  • مساحت کل کشور: حدود ۹،۹۸۴،۶۷۰ کیلومتر مربع
  • جمعیت و سن: بیش از ۷۰ درصد جمعیت کمتر از ۴۰ سال دارند
  • ادیان: مسیحیت ٪۶۷/۲ ، اسلام ٪۳/۲ ، هندوئیسم ٪۱/۵، سیکیسم ٪۱/۴، بودیسم ٪۱/۱، یهودیت ٪۱، بدون مذهب ٪۲۴
  • نوع حکومت: دموکراسی پارلمان فدرال (پارلمان کانادا) تحت سلطنت قانون اساسی و قلمرو مشترک المنافع
  • واحد پول: دلار کانادا (CAD یا CND)
  • نرخ ارز کانادا: یک دلار آمریکا حدوداً برابر با ۱/۳۷ دلار کانادا (CAD یا CND) می‌باشد.
  • گردشگری: کشور کانادا دارای مناطق گردشگری فراوان و جذابی است که از طبیعت خیره‌کننده، شهرهای مدرن و فرهنگ متنوع برخوردار می‌باشد. برخی از جاذبه‌های مشهور عبارتند از: بنف، کوه‌های راکی، نیاگارا فالز، برج سی‌ان تاور در تورنتو و جاذبه‌های سرسبز در ونکوور.

استان‌های کشور کانادا (Canada)

کشور کانادا از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده که برخی از مهمترین استانها و شهرهای قابل توجه آنها عبارتند از:

  • استان آنتاریو: پرجمعیت ترین استان کشور کانادا، آنتاریو محل پایتخت کانادا شهر اتاوا و بزرگترین شهر آن، تورنتو می‌باشد. شهر تورنتو یک مرکز جهانی مالی و فرهنگی و شهر اتاوا دولت فدرال و نهادهای مختلف دولتی را در خود جای داده است.
  • استان کبک: بزرگترین استان از لحاظ مساحت بوده و به دلیل جمعیت غالباً فرانسوی زبان و فرهنگ منحصر به فرد شناخته شده است. شهر مونترال، بزرگترین شهر واقع در استان کبک، یک مرکز فرهنگی پر جنب و جوش با سابقه تاریخی است. شهر کبک سیتی، پایتخت استان کبک، به دلیل معماری تاریخی و جذابیت اروپایی مشهور است.
  • استان بریتیش کلمبیا: در ساحل اقیانوس آرام، استان بریتیش کلمبیا دارای یک منظره طبیعی خیره کننده می‌باشد. شهر ونکوور، بزرگترین شهر این استان، یک مقصد محبوب توریستی و یک مرکز تجاری پر رونق بوده و شهر ویکتوریا، پایتخت استان بریتیش کلمبیا، به دلیل بندر زیبا و سابقه تاریخی انگلیس شناخته شده است.
  • استان آلبرتا: آلبرتا به دلیل زیبایی طبیعی خود مشهور بوده و پارک ملی کانادایی و بنف به عنوان جاذبه‌های اصلی این استان می‌باشند. شهر ادمونتون، پایتخت این استان و شهر کلگری، بزرگترین شهر این استان، هم مراکز مهم اقتصادی و هم دروازه های تفریحی در فضای باز هستند.
  • استان آلبرتا: وینیپگ بزرگترین شهر و پایتخت این استان، به دلیل فرهنگ متنوع، اماکن تاریخی و برگزاری جشنواره‌ها معروف می‌باشد.
  • استان ساسکاچوان: رجینا بزرگترین شهر و ساسکاتون پایتخت این استان می‌باشند که هر دو مراکز مهم اقتصادی و فرهنگی در این استان هستند.
  • استان نوا اسکوشیا: هلیفاکس بزرگترین شهر و پایتخت این استان بوده و یک مرکز مراقبت و فرهنگی قابل توجه در ساحل شرقی کشور کانادا می‌باشد.

اینها برخی از استان ها و شهرهای اصلی کشور کانادا هستند، اما همه استان ها و سرزمین های کانادا در فرهنگ غنی، تاریخ و زیبایی طبیعی کشور نقش بسیاری دارند.

انواع ثبت شرکت در کانادا‌
کشور کانادا با اقتصادی قوی، چارچوب قانونی مستحکم و مشوق‌های دولتی خود، مقصدی بسیار مناسب و جذاب برای کارآفرینان و کسب‌وکارهای داخلی و خارجی بوده که هدفشان طول عمر، حفاظت و توسعه کسب‌و‌کار می‌باشند. ثبت شرکت یا شعبه در کانادا به چند دسته تقسیم می‌شود که دو دسته معروف آن شرکت به صورت ادغامی (Incorporation) و شرکت به صورت مالکیت یگانه (Sole Proprietorship)، به شرح ذیل می‌باشند:

شرکت ادغامی (Incorporation) در کانادا
شرکت ادغامی (Incorporation) یک فرآیند قانونی تشکیل یک نهاد شرکتی جدید، متمایز از صاحبان آن بوده که می تواند یک فرد، گروه یا شرکت دیگری باشد. هنگامی که یک کسب و کار ادغامی (Incorporation) ثبت می‌شود، به آن “Inc” یا “Ltd“ گفته شده و هویت حقوقی جداگانه‌ای را به دست می‌آورد. همچنین، امتیازات و حمایت‌های قانونی مختلفی را برای مدیر و سهامداران خود فراهم می‌نماید.

مزایای شرکت ادغامی (Incorporation) در کانادا

  1. مسئولیت محدود (Ltd): یکی از مزایای اصلی شرکت ادغامی، مسئولیت محدودی است که به مدیر و سهامداران آن اعطا می‌نماید. در بیشتر موارد، سهامداران یک شرکت ادغامی (Incorporation) شخصاً مسئول بدهی‌ها یا تعهدات شرکت نبوده و ریسک آنها معمولاً محدود به سرمایه‌گذاری آنها در سهام شرکت می‌باشد.
  2. ماهیت دائمی: برخلاف شرکتهای انفرادی یا مشارکتی، یک شرکت ادغامی (Incorporation) دارای طول عمر نامحدود بوده و بدون توجه به تغییر در مالکیت یا مرگ مدیر یا سهامداران به حیات خود ادامه می‌دهد.
  3. مزایای مالیاتی: شرکت ادغامی (Incorporation) ثبت شده در کانادا ممکن است از مشوق‌ها و کسرهای مالیاتی مختلفی بهره‌مند شود که برای نهادهای غیرشرکتی در وجود ندارند. بسته به شرایط، نرخ مالیات پرداختی شرکت ادغامی می‌تواند مطلوب‌تر از نرخ‌های مالیات بر درآمد شخصی باشد.
  4. افزایش سرمایه: شرکت ادغامی (Incorporation) زمان آسان‌تری را برای افزایش سرمایه دارد. آنها می‌توانند سهام و بورس شرکت را به فروش گذاشته که می‌تواند پیشنهاد جذابی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باشد. این توانایی برای جمع‌آوری سرمایه می‌تواند به توسعه و ابتکارات تحقیق و توسعه آن شرکت دامن بزند.
  5. قابلیت انتقال سهام: انتقال سهام در یک شرکت ادغامی (Incorporation) به طور کلی در مقایسه با مالکیت در واحدهای غیر سهامی ساده‌تر می‌باشد.
  6. اعتبار بالا: شرکت ادغامی (Incorporation) می‌تواند به یک کسب و کار اعتبار داده و نشان دهنده دوام و تعهد باشد. بسیاری از ذینفعان، از مشتریان گرفته تا تامین کنندگان، اغلب ترجیح می‌دهند با نهادهای ثبت شده ادغامی (Incorporation) معامله نمایند.

نوع ثبت شرکت ادغامی (Incorporation) در کانادا‌
شرکت ادغامی (Incorporation) می‌بایست به دو صورت زیر در کانادا ثبت شوند:

  1. ثبت شرکت فدرال: ثبت شرکت به صورت فدرالی در کانادا توانایی فعالیت و شناخته شدن در تمام استان‌ها و مناطق کانادا را برای مدیر و سهامداران که توسط شرکت‌های کانادایی اداره و حق داشتن نام تجاری را در سراسر کشور کانادا تضمین می‌نماید، فراهم می‌آورد.
  2. ثبت شرکت استانی: ثبت شرکت به صورت استانی در کانادا ویژه استان‌ها یا مناطق بوده که حقوق و به رسمیت شناختن فعالیت در آن حوزه قضایی یا استان را اعطا می‌نماید. شرایط و مزایای شرکت ادغامی (Incorporation) بسته به استان مورد نظر، ممکن است متفاوت باشد.

شرکت مالکیت یگانه (Sole Proprietorship) در کانادا
مالکیت یگانه شکلی ساده و مشخص از مالکیت تجاری است که در آن یک فرد صاحب و مدیر کسب‌و‌کار بوده و مسئولیت کامل آن شرکت را بر عهده دارد. برخلاف شرکت ادغامی (Incorporation)، شرکت مالکیت یگانه یک شخص حقوقی مجزا از صاحب آن نبوده و هر دوی شرکت و صاحب آن از نظر حقوقی و مالی مسئول و برابر هستند. با اینکه یک شرکت مالکیت یگانه (Sole Proprietorship) مزایای زیادی را ارائه می‌دهد، اما با مسئولیت شخصی قانونی نیز همراه است. برخلاف شرکت ادغامی (Incorporation)، مسئولیت هرگونه بدهی یا تعهدات قانونی کسب‌و‌کار شخصاً به عهده صاحب آن است. این ساختار قانونی برای کارآفرینانی که کنترل کامل کسب‌و‌کار، سرمایه اولیه با ریسک‌های مرتبط راحت هستند، مناسب‌تر می‌باشد.

مزایای شرکت مالکیت یگانه (Sole Proprietorship) در کانادا

  1. سهولت راه اندازی: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت مالکیت یگانه (Sole Proprietorship) فرآیند راه اندازی ساده و راحت آن می‌باشد. در مقایسه با سایر ساختارهای تجاری دیگر، معمولاً کاغذبازی، تشریفات و هزینه‌های راه اندازی کمتری دارد.
  2. کنترل مستقیم: این نوع شرکت خاصیت استقلال بدون فیلتر را برای تصمیم‌گیری صاحب آن داشته و مستقیماً از آن سود برده و همه مسئولیت‌ها و خطرات احتمالی قانونی را متحمل می‌گردد.
  3. مالیات ساده: درآمد و زیان کسب‌وکار مستقیماً در اظهارنامه مالیات بر درآمد شخصی صاحب شرکت گزارش می‌شود. این می‌تواند در سال‌های اولیه که کسب و کار متحمل زیان می‌شود، سودمند باشد، زیرا می‌تواند سایر درآمدهای شخصی را جبران کند.
  4. انعطاف پذیری: صاحب مالکیت یگانه (Sole Proprietorship) می‌تواند به سرعت با محیط‌های تجاری در حال تغییر سازگار شده یا مدل‌های تجاری خود را بدون نیاز به مشورت با سهامداران یا شرکاء، تغییر دهد.
  5. برند شخصی: یک شرکت مالکیت یگانه (Sole Proprietorship) اغلب نشان دهنده برند شخصی و نوع کسب‌و‌کار صاحب آن است. این می تواند یک رابطه صمیمی و قابل اعتمادتر با مشتریان خود ایجاد نماید.

موارد کلیدی درباره شرکت مالکیت یگانه (Sole Proprietorship) در کانادا

  1. نام تجاری (اختیاری): با اینکه صاحب شرکت مالکیت یگانه (Sole Proprietorship) می‌توانند تحت نام شخصی خود فعالیت نماید، ولی بسیاری از آنها یک نام تجاری منحصر به فرد را برای ثبت به ویزاجو اعلام می‌نمایند. ضروری است اطمینان حاصل شود که نام انتخاب شده در حال حاضر مورد استفاده نهاد یا ثبت علامت تجاری دیگری نباشد.
  2. لایسنس و مجوزها: بسته به ماهیت کسب‌و‌کار و محل استقرار آن، ممکن است لایسنس‌ها و مجوزهای مختلف دولتی و استانی مانند وکالت، پزشکی، مشاور املاک و غیره، مورد نیاز باشد.
  3. شناسه مالیاتی: اگر صاحب شرکت مالکیت یگانه (Sole Proprietorship) پیش بینی می‌نماید که سالانه بیش از ۳۰،۰۰۰ دلار کانادا فروش دارد، ویزاجو باید برای شماره مالیاتی و فروش (GST/HST) ایشان در در اداره مالیات کشور کانادا، اقدام نماید.

مزایای داشتن شرکت یا شعبه در کانادا
ثبت شرکت یا ایجاد شعبه در کانادا می‌تواند طیف وسیعی از مزایا را برای مشاغل داخلی و خارجی ارائه نماید. ویزاجو در اینجا برخی از مزایای اصلی ثبت شرکت یا ایجاد شعبه در کانادا را شرح می‌دهد:

  1. اقتصاد پایدار و مستحکم: کشور کانادا دارای یک اقتصاد متنوع و انعطاف پذیر بوده که به کسب‌و‌کارها محیطی امن و پایدار برای رشد و فعالیت تجاری را ارائه می‌نماید.
  2. دسترسی به بازار آمریکای شمالی: کشور کانادا یکی از امضاکنندگان توافقنامه ایالات متحده آمریکا-مکزیک-کانادا (USMCA) بوده که به کسب‌و‌کارها دسترسی ترجیحی به بازار آمریکای شمالی متشکل از بیش از ۴۹۰ میلیون مصرف کننده را فراهم می‌آورد.
  3. نیروی کار متخصص: کشور کانادا خانه نیروی کار با تحصیلات عالی و ماهر می‌باشد و جمعیت چندفرهنگی این کشور همچنین استعدادهای متنوعی را برای کسب‌و‌کارها فراهم آورده است.
  4. برنامه‌های تشویقی دولتی: دولت کشور کانادا، در هر دو سطح فدرال و استانی، مشوق‌های مختلفی را به مشاغل ارائه نموده که این شامل اعتبارات مالیاتی، کمک‌های مالی، و برنامه‌های تخصصی برای حمایت از نوآوری، تحقیق و توسعه و صنایع خاص می‌باشد.
  5. جابجایی کارمندان: کشور کانادا همواره از نظر کیفیت زندگی در رتبه‌ بالایی در شاخص‌های بین‌المللی قرار داشته که این موضوع آن را به مقصدی جذاب برای استعدادهای جهانی تبدیل نموده که می‌تواند برای شرکت‌های خارجی و داخلی که به دنبال استخدام یا جابجایی کارمندان هستند، مفید باشد.
  6. چارچوب حقوقی و نظارتی قوی: کشور کانادا به دلیل حکمرانی صحیح، سیستم حقوقی قوی، و چارچوب‌های واضح نظارتی که یک محیط تجاری شفاف و قابل پیش‌بینی را فراهم آورده، شناخته شده است.
  7. نوآوری و تحقیق: کشور کانادا با داشتن چندین دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی سطح بالا و پیشرفته، فرصت‌هایی را برای تحقیقات، نوآوری و همکاری‌های پیشرفته ارائه می‌نماید.
  8. مناطق استراتژیک: کسب‌و‌کارهای کانادایی که بین اروپا و آسیا واقع شده‌اند، می‌توانند به طور موثر با شرکاء و مشتریان در بسیاری از بازارهای کلیدی جهان در یک روز کاری ارتباط برقرار نمایند.
  9. سیستم بانکی: سیستم بانکی کشور کانادا به عنوان یکی از امن‌ترین و قوی‌ترین سیستم‌های مالی در جهان در نظر گرفته شده که آن را به مکانی امن برای سرمایه‌گذاری‌های تجاری تبدیل نموده است.
  10. معاهده‌های مالیاتی: کشور کانادا با کشورهای متعددی معاهدات مالیاتی دارد که می‌تواند به جلوگیری از مالیات مضاعف و کاهش مالیات تکلیفی برای شرکت‌های خارجی کمک نماید.
  11. زیر ساخت‌ها: کشور کانادا دارای زیر ساخت‌های پیشرفته و توسعه یافته‌ای است که فعالیت سیستم‌های حمل و نقل، ارتباطات و انرژی را، تسهیل می‌نماید.

فرایند کامل ثبت شرکت یا شعبه در ویزاجو
ثبت یک کسب‌و‌کار جدید یا ایجاد شعبه در کشور کانادا شامل مراحل قانونی پیچیده‌ای بوده و الزامات آن بر اساس حوزه قضایی (فدرال، استانی یا منطقه‌ای) و ماهیت کسب‌و‌کار متفاوت می‌باشند. در زیر معیارها و مراحل کلی برای ثبت یک کسب‌و‌کار جدید یا شعبه در کانادا توسط ویزاجو آمده است:

  1. تعیین ساختار کسب و کار: تصمیم گیری در مورد ثبت یک شرکت یا شعبه ادغامی (Incorporation) یا ثبت یک شرکت یا شعبه مالکیت یگانه (Sole Proprietorship). این انتخاب بر مسئولیت شخصی، تعهدات مالیاتی و الزامات ثبت کسب‌و‌کار شما تأثیر مهمی دارد.
  2. انتخاب استان کسب‌و‌کار: انتخاب این گزینه بستگی به جایی دارد که قصد دارید کسب‌و‌کار خود را انجام نمایید. ثبت یک شرکت یا شعبه ادغامی (Incorporation) می‌بایست هم به صورت فدرال و هم به صورت استانی بوده، ولی ثبت یک شرکت یا شعبه مالکیت یگانه (Sole Proprietorship) می‌تواند به صورت استانی باشد.
  3. انتخاب نام کسب‌و‌کار: در این مرحله می‌بایست حداقل ۵ نام بین دو الی چهار کلمه‌ای دلخواه به انگلیسی در اختیار ویزاجو قرار گیرد تا مطمئن شویم که از نظر دولت کانادا نام کسب‌و‌کار شما منحصر به فرد بوده و گمراه کننده نمی‌باشد.
  4. انتخاب مدیر کانادایی: طبق قانون ثبت شرکت در کانادا هر شرکت در کانادا نیاز به یک مدیر کانادایی که اقامت دائم یا پاسپورت کانادایی را دارد داشته و فرد خارجی می‌تواند به عنوان شریک در ثبت شرکت ذکر شود. (در صورت نداشتن شخص کانادایی به عنوان مدیر، ویزاجو می‌تواند شما را در این امر یاری رساند.)
  5. انتخاب آدرس کانادایی: طبق قانون ثبت شرکت در کانادا هر شرکت در کانادا نیاز به یک آدرس در داخل کشور کانادا دارد. (در صورت نداشتن آدرس کانادایی، ویزاجو می‌تواند شما را در این امر یاری رساند.)
  6. ثبت شرکت یا شعبه: ثبت یک شرکت یا شعبه به صورت مالکیت یگانه (Sole Proprietorship)، معمولا شامل ارائه مشخصات شخصی صاحب یا شرکاء، نام تجاری، ماهیت کسب‌و‌کار و آدرس آن می‌باشد. ثبت یک شرکت یا شعبه به صورت ادغامی (Incorporation)، این فرآیند پیچیده‌تر بوده و به جزئیاتی مانند نام تجاری، هدف آن از ایجاد آن، آدرس دفتر ثبت شده آن، جزئیات مربوط به مدیران، ساختار سهام و سایر اطلاعات مرتبط نیاز دارد.
  7. لایسنس و مجوز دولتی: بسته به نوع کسب‌و‌کار شما و استانی که قصد فعالیت دارید، ممکن است به لایسنس یا مجوز‌های مختلفی از مقامات شهرداری، استانی یا فدرال نیاز داشته باشید. مانند وکالت، پزشکی، داروخانه و غیره.
  8. شناسه مالیاتی (GST/HST): اگر کسب‌و‌کار شما کالاهای مشمول مالیات را در کانادا ارائه می‌نماید و فروش بیش از ۵،۰۰۰ دلار در سال را دارد، باید برای اخذ شناسه GST/HST از اداره مالیات کشور کانادا اقدام نمایید.
  9. شناسه مالیاتی (PST): در استان‌هایی که HST ندارند، ممکن است لازم باشد برای اخذ شناسه PST از اداره مالیات کشور کانادا اقدام نمایید.

لطفاً توجه داشته باشید که این یک نمای کلی از روند و جزئیات ثبت شرکت یا شعبه در کشور کانادا می‌باشد و ممکن است بسته به شرایط صاحب کسب‌و‌کار و نوع فعالیت آن متفاوت باشد.

مدت زمان رسیدگی به پرونده ثبت شرکت یا شعبه
در صورت آماده بودن همه مدارک توسط شما، ویزاجو یک پرونده ثبت شرکت یا شعبه را بین دو هفته کاری ثبت و اجرا می‌نماید.

ورود به کانادا پس از ثبت شرکت یا شعبه:
ثبت شرکت یا شعبه در کشور کانادا به صورت خودکار امکان ورود به کشور کانادا را برای صاحب یا سهامداران کسب‌و‌کار ایجاد نمی‌نماید. با این حال ویزاجو می‌تواند برای ویزای اقامت موقت (TRV) برای ورود سریع شما به کانادا، اقدام نماید. چنانچه قصد اقامت خود و خانواده را در کانادا از طریق ثبت شرکت یا شعبه دارید، ویزاجو می‌تواند برای پرونده ویزای کار (ICT) یا (Owner Operator) شما، خانواده و سهامداران، اقدام نماید.

آیا می‌توانم با ویزای اقامت موقت (TRV) برای کسب‌و‌کار خود کار کنم؟
خیر. ویزای اقامت موقت (TRV) یک نوع ویزای توریستی کاناداست و نمی‌توانید به صورت قانونی در کشور کانادا مشغول به کار شوید. این نوع ویزا فقط برای حضور در جلسات، نمایشگاه‌ها و سمینار‌های مربوط به کسب‌و‌کار شما قابل استفاده می‌باشد.

آیا می‌توانم با ویزای کار (ICT) یا (Owner Operator)  برای کسب‌و‌کار خود کار کنم؟
بله. برنامه‌های (ICT) یا (Owner Operator) به شما این امکان را می‌دهد تا تحت پوشش کسب‌و‌کار خود به صورت قانونی در کشور کانادا مشغول به کار شوید، تمامی امور مربوطه به کسب‌و‌کار خود را کنترل و برای کسب‌و‌کار خود در بانک‌های کانادایی حساب بانکی باز نمایید. فعالیت کاری تحت این برنامه‌ها فقط مجاز برای کسب‌و‌کار یا شعبه ثبت شده شما در کانادا می‌باشد و برای کارفرمای کانادایی دیگر اعتبار قانونی ندارد.

آیا می‌توانم با ثبت شرکت یا شعبه برای اقامت دائم خود و خانواده اقدام کنم؟
همانطور که در بالا ذکر شد، ثبت شرکت یا شعبه در کشور کانادا به صورت خودکار امکان اقامت در کشور کانادا را برای صاحب یا سهامداران کسب‌و‌کار ایجاد نمی‌نماید. با این حال چنانچه قصد اقامت خود و خانواده را در کانادا از طریق ثبت شرکت یا شعبه دارید، ویزاجو می‌تواند برای پرونده ویزای کار (ICT) یا (Owner Operator) شما، خانواده و سهامداران، اقدام نموده و پس از یکسال پرونده اقامت دائم شما را باز نماید.

پرداخت برای ثبت شرکت یا شعبه در کانادا
مبالغ پرداختی مربوط به خدمات ثبت شرکت یا شعبه در کانادا توسط ویزاجو، به شرح زیر می‌باشند:

  • ثبت شرکت یا شعبه ادغامی (Incorporation): ۲،۰۰۰ دلار.
  • ثبت شرکت یا شعبه مالکیت یگانه (Sole Proprietorship): ۱،۵۰۰ دلار.
  • ثبت شریک یا سهامدار به ازای هر نفر: ۳۰۰ دلار.
  • ثبت یک فرد به عنوان مدیر کانادایی: ۳،۰۰۰ دلار. (اگر شما شخصی را در کانادا به عنوان مدیر ندارید.)
  • اجاره ماهیانه محل شرکت: ۴۰۰ دلار.

لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است مبالغ پرداختی ذکر شده، تغییر نمایند. لطفاً برای کسب اطلاعات دقیق و به روز در مورد هزینه‌های ثبت شرکت یا شعبه، وب‌سایت ویزاجو را به دفعات بررسی فرمایید.

مبالغ پرداختی برای ثبت شرکت در کانادا‌
از آنجائیکه هزینه‌های مربوط به پرونده ثبت شرکت در کانادا‌ نسبت به تعداد، سن افراد خانواده شما و قوانین اداره مهاجرت، قابل تغییر می‌باشند، لذا می‌بایست فرم زیر را برای محاسبه هزینه‌های تقریبی تکمیل و ثبت نمایید:

محاسبه هزینه‌ها

محاسبه هزینه‌ها

توجه: لطفاً فرم زیر را با حروف فارسی تکمیل فرمایید.


مثال: بین روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۱ صبح الی ۴ بعدازظهر

چگونه می‌توانم اقدام کنم؟
شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و افتتاح پرونده خود در پورتال ویزاجو، به روش‌های زیر اقدام نمایید:

  1. ورود به پورتال ویزاجو: از آنجائیکه همه خدمات ویزاجو به مشتریان به صورت اینترنتی می‌باشد، به وب‌سایت visajoo.com مراجعه نموده و پس از «ثبت نام» به پورتال حساب‌کاربری خود وارد شوید.
  2. فرم‌‌ارزیابی رایگان: کارشناسان ما در ویزاجو قبل از صحبت یا مکاتبه با شما، نیاز به اطلاعات اولیه در مورد شرایط فعلی شما دارند، که می‌توانید با تکمیل «فرم ارزیابی» آن اطلاعات را به صورت کاملاً محرمانه در اختیار کارشناسان ما قرار دهید.
  3. نتیجه ارزیابی: همه گفتگو‌ها بین شما و ویزاجو از طریق ارسال و دریافت «تیکت» در پورتال ویزاجو می‌باشد. لذا پس از تکمیل فرم ارزیابی رایگان، با ارسال یک تیکت در حساب‌کاربری خود نتیجه ارزیابی را پیگیری نمایید.
  4. قرارداد: از آنجائیکه همه مشتریان ویزاجو از سراسر جهان هستند، امکان حضور برای امضای قرارداد را ندارند، قرارداد بین ویزاجو و مشتری به صورت قانونی و الکترونیکی در پورتال شما قرار گرفته است. برای کسب اطلاع از مفاد قرارداد ویزاجو، به پیوند «قرارداد الکترونیکی» مراجعه فرمایید.
  5. افتتاح پرونده: ویزاجو جهت سرعت دادن به ارائه خدمات و راحتی شما عزیزان، این امکان را فراهم آورده تا شما پرونده خود را به صورت اینترنتی بر روی این وب‌سایت افتتاح نموده و پرداخت آن را از طریق کردیت‌کارت، پی‌پال و یا صرافی‌های معتبر انجام نمایید. پس از دریافت مبلغ، کارشناسان ویزاجو سریعاً پرونده شما را بررسی نموده و بین ۲ روز کاری با شما در بخش «تیکت» مراحل بعدی را هماهنگ می‌نمایند.
  6. لیست مدارک: در این مرحله پس از پرداخت و افتتاح پرونده خود روی وب‌سایت، کارشناسان ویزاجو نسبت به شرایط فعلی و تعداد افراد همراه شما، لیست مدارک لازم را در یک تیکت برای شما ارسال می‌نمایند.
  7. کسب درآمد دلاری: اگر شما در هر کشوری مایل به همکاری با مجموعه بزرگ ویزاجو هستید، می‌توانید برای کسب درآمد دلاری به پیوند «کسب درآمد دلاری» مراجعه نموده و به عنوان نماینده رسمی ویزاجو برای ارائه برنامه‌های ویزا، اقامت و پاسپورت به دوستان و آشنایان خود، از راه دور مشغول به کار شوید. پرداخت کمیسیون ویزاجو به شما به صورت دلاری و هر دو هفته یکبار می‌باشد.