درباره کشور کانادا
Canada

  • موقعیت جغرافیایی: کشور کانادا دومین کشور پهناور جهان از لحاظ مساحت می‌باشد که در شمال آمریکای شمالی قرار دارد، از طرف شرق با اقیانوس اطلس، از طرف غرب با اقیانوس آرام و از طرف جنوب با ایالات متحده آمریکا همسایه است. این کشور به دلیل موقعیتش در آمریکای شمالی، مکان بسیار مناسبی برای زندگی و کار می‌باشد.
  • زبان رسمی: ٪۸۵ انگلیسی و ٪۱۵ فرانسوی
  • پایتخت: اوتاوا
  • تفاوت زمانی تورنتو با تهران: ۷ ساعت و ۳۰ دقیقه عقب‌تر از تهران
  • مساحت کل کشور: حدود ۹،۹۸۴،۶۷۰ کیلومتر مربع
  • جمعیت و سن: بیش از ۷۰ درصد جمعیت کمتر از ۴۰ سال دارند
  • ادیان: مسیحیت ٪۶۷/۲ ، اسلام ٪۳/۲ ، هندوئیسم ٪۱/۵، سیکیسم ٪۱/۴، بودیسم ٪۱/۱، یهودیت ٪۱، بدون مذهب ٪۲۴
  • نوع حکومت: دموکراسی پارلمان فدرال (پارلمان کانادا) تحت سلطنت قانون اساسی و قلمرو مشترک المنافع
  • واحد پول: دلار کانادا (CAD یا CND)
  • نرخ ارز کانادا: یک دلار آمریکا حدوداً برابر با ۱/۳۷ دلار کانادا (CAD یا CND) می‌باشد.
  • گردشگری: کشور کانادا دارای مناطق گردشگری فراوان و جذابی است که از طبیعت خیره‌کننده، شهرهای مدرن و فرهنگ متنوع برخوردار می‌باشد. برخی از جاذبه‌های مشهور عبارتند از: بنف، کوه‌های راکی، نیاگارا فالز، برج سی‌ان تاور در تورنتو و جاذبه‌های سرسبز در ونکوور.

شهرهای مهم کشور کانادا (Canada)

کشور کانادا از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده که برخی از مهمترین استانها و شهرهای قابل توجه آنها عبارتند از:

  • استان آنتاریو: پرجمعیت ترین استان کشور کانادا، آنتاریو محل پایتخت کانادا شهر اتاوا و بزرگترین شهر آن، تورنتو می‌باشد. شهر تورنتو یک مرکز جهانی مالی و فرهنگی و شهر اتاوا دولت فدرال و نهادهای مختلف دولتی را در خود جای داده است.
  • استان کبک: بزرگترین استان از لحاظ مساحت بوده و به دلیل جمعیت غالباً فرانسوی زبان و فرهنگ منحصر به فرد شناخته شده است. شهر مونترال، بزرگترین شهر واقع در استان کبک، یک مرکز فرهنگی پر جنب و جوش با سابقه تاریخی است. شهر کبک سیتی، پایتخت استان کبک، به دلیل معماری تاریخی و جذابیت اروپایی مشهور است.
  • استان بریتیش کلمبیا: در ساحل اقیانوس آرام، استان بریتیش کلمبیا دارای یک منظره طبیعی خیره کننده می‌باشد. شهر ونکوور، بزرگترین شهر این استان، یک مقصد محبوب توریستی و یک مرکز تجاری پر رونق بوده و شهر ویکتوریا، پایتخت استان بریتیش کلمبیا، به دلیل بندر زیبا و سابقه تاریخی انگلیس شناخته شده است.
  • استان آلبرتا: آلبرتا به دلیل زیبایی طبیعی خود مشهور بوده و پارک ملی کانادایی و بنف به عنوان جاذبه‌های اصلی این استان می‌باشند. شهر ادمونتون، پایتخت این استان و شهر کلگری، بزرگترین شهر این استان، هم مراکز مهم اقتصادی و هم دروازه های تفریحی در فضای باز هستند.
  • استان آلبرتا: وینیپگ بزرگترین شهر و پایتخت این استان، به دلیل فرهنگ متنوع، اماکن تاریخی و برگزاری جشنواره‌ها معروف می‌باشد.
  • استان ساسکاچوان: رجینا بزرگترین شهر و ساسکاتون پایتخت این استان می‌باشند که هر دو مراکز مهم اقتصادی و فرهنگی در این استان هستند.
  • استان نوا اسکوشیا: هلیفاکس بزرگترین شهر و پایتخت این استان بوده و یک مرکز مراقبت و فرهنگی قابل توجه در ساحل شرقی کشور کانادا می‌باشد.

اینها برخی از استان ها و شهرهای اصلی کشور کانادا هستند، اما همه استان ها و سرزمین های کانادا در فرهنگ غنی، تاریخ و زیبایی طبیعی کشور نقش بسیاری دارند.

کارت اقامت کانادا
کارت اقامت دائم کانادا
  • نوع: کارت الکترونیکی اقامت دائم یا کارت PR کشور کانادا
  • اعتبار: به طور معمول ۵ سال و برخی برنامه‌های مهاجرتی ۲ سال
  • رنگ: کارت رنگی با هالوگرام امنیتی
  • استفاده: برای ورود به مرز کانادا و کارت شناسایی در داخل کانادا
  • زمان دریافت: پس از قبول شدن پرونده اقامت دائم کانادا
پاسپورت کانادا
پاسپورت کانادا
  • نوع: پاسپورت دائم
  • تعداد: ۳۶ صفحه
  • اعتبار:  ۵ سال و ۱۰ سال
  • رنگ: جلد آبی تیره
  • بدون ویزا: ۱۲۰ کشور
  • ویزا در فرودگاه: ۵۱ کشور
  • نیاز به ویزا: ۲۷ کشور
  • زمان دریافت: پس از اخذ تابعیت کانادا

اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک Quebec Immigrant Investor Program (QIIP)
با توجه به اینکه سالهاست اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری دولت فدرال بسته‌ شده است، ولی استان کبک، یکی از استان‌های مهم کشور کانادا بوده که دارای یک سیستم مهاجرتی مجزا از بقیه استان‌های کشور کانادا (دولت فدرال) می‌باشد که در واقع یک برنامه سرمایه‌گذاری برای مهاجرین به نام برنامه سرمایه‌گذار مهاجر کبک (QIIP) است. اخذ اقامت دائم کانادا از طریق این برنامه برای متقاضیانی می‌باشد که با میزان ارزش خالص دارایی شخصی به مبلغ بالا که دارای پیشینه تجاری قوی و سابقه مدیریت کسب‌و‌کار هستند، اعطا می‌گردد.

معیارهای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک

  1. داشتن دارایی خالص شخصی به تنهایی یا با همسر، حداقل به مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰ دلار کانادا که از راه قانونی بدست آمده باشد. اگر این مبلغ از طریق ارث یا هدیه خانوادکی است، تاریخ ثبت پرونده در اداره مهاجرت استان کبک باید ۶ ماه یا بیشتر از تاریخ بدست آمدن آن مبلغ باشد.
  2. داشتن سابقه مدیریت روزانه کسب‌و‌کار در مشاغل کشاورزی، تجاری، صنعتی یا خدماتی که به استثنای صاحب کسب‌وکار، حداقل دارای دو کارمند قانونی به صورت تمام‌وقت باشد.
  3. نشان دهند که قصد زندگی در استان کبک را داشته و قرارداد دولت کبک برای سرمایه‌گذاری ۱،۲۰۰،۰۰۰ دلار کانادا از طریق یک موسسه مالی کانادایی مجاز برای واریز به صندوق دولت کبک را امضا می‌نمایند. سرمایه‌گذاری ۱،۲۰۰،۰۰۰ دلار کانادا حداقل برای مدت ۵ سال نزد دولت کبک تضمین شده می‌باشد. در پایان این دوره، سرمایه‌گذار یا موسسه مالی کانادایی می‌تواند ظرف مدت ۳۰ روز کاری مبلغ ۱،۲۰۰،۰۰۰ دلار کانادا را بدون سود بهره دریافت نماید.
  4. سرمایه‌گذاری استان کبک غیرفعال است، به این معنی که سرمایه‌گذار نیازی به راه‌اندازی کسب‌و‌کار در کانادا را ندارد.

مزایای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک
اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک (QIIP) به دلیل مزایای بی‌شماری که دارد، یک انتخاب عالی و هوشمندانه برای بسیاری از صاحبین مشاغل و سرمایه‌گذاران می‌باشد. ویزاجو در اینجا برخی از مزایای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک (QIIP)را در زیر شرح می‌دهد:

  1. اخذ تابعیت و پاسپورت: اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک (QIIP)  این فرصت  می‌دهد که پس از ۳ سال اقامت دائم و حضور فیزیکی در کانادا، برای تابعیت و پاسپورت کانادا اقدام نمایید.
  2. دسترسی به خدمات کانادایی: به عنوان یک مقیم دائم کانادا، شما از اکثر مزایای اجتماعی شهروندان کانادایی از جمله پوشش بیمه درمانی رایگان برخوردار خواهید شد.
  3. محیط با ثبات و امن: کشور کانادا به خاطر کیفیت بالای زندگی، اقتصاد پایدار و جامعه امن خود، زبان‌زد مردمان دیگر کشورها بوده و آن یک مکان ایده‌آل برای زندگی و تشکیل خانواده می‌باشد.
  4. تحصیل و آموزش: در کشور کانادا تحصیل برای همه افراد مقیم زیر ۱۸ سال در مدارس دولتی رایگان می‌باشد. همچنین، کشور کانادا معروف به داشتن برترین دانشگاه‌ها و موسسات آکادمیک جهان است.
  5. دریافت ویزای دیگر کشورها: شما با داشتن اقامت دائم کانادا می‌توانید به راحتی ویزای توریستی کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا و شینگن را دریافت نمایید. همچنین در صورت داشتن پاسپورت کانادایی نیازی به اخذ ویزای آن کشورها‌ ندارید.
  6. فرصت‌های تجاری: اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک (QIIP) فرصت‌هایی را برای ایجاد فعالیتهای تجاری در کانادا و آمریکای شمالی به طور فراهم می‌نماید. هر چند در حال حاضر به علت تحریم‌‌های بین‌المللی, دارندگان پاسپورت ایرانی برای ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی شرکتی یا شخصی با محدودیتهای جدی روبرو هستند، اما ویزاجو با سابقه درخشان خود می‌تواند با اخذ اقامت دائم کانادا برای شما ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی در کشور را انجام دهد.
  7. حساب بانکی شخصی یا شرکتی: امکان افتتاح حساب بانکی در بانک‌های بزرگ بین‌المللی مانند RBC, Scotiabank, BMO, CIBC و غیره.
  8. کردیت‌کارت شخصی یا شرکتی: امکان دریافت انواع کردیت‌کارت در بانک‌های بزرگ بین‌المللی مانند ،RBC, Scotiabank, BMO, CIBC و غیره.
  9. سرمایه‌گذاری غیرفعال: سرمایه‌گذاری استان کبک (QIIP) یک سرمایه‌گذاری غیرفعال است. یعنی فرد سرمایه‌گذار هیچ تعهدی برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود در کانادا ندارد. کل مبلغ سرمایه‌گذاری نیز توسط دولت استان کبک تضمین شده بوده و پس از ۵ سال مبلغ سرمایه را به طور کامل بدون سود بهره، باز می‌گرداند.
  10. اقامت اعضای خانواده: اعضای خانواده فرد سرمایه‌گذار از جمله همسر و فرزندان تحت تکفل می‌توانند شامل این برنامه مهاجرتی بوده و همچنین از مزایای اقامت دائم کشور کانادا برخوردار شوند.

معایب اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک
اگر به معایب احتمالی برنامه اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک اشاره کنیم، چند نکته وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند:

  1. سهمیه و زمان محدود: برنامه سرمایه‌گذاری استان کبک، اغلب توسط دولت برای یک دوره زمانی محدود با سهمیه محدود برای ثبت پرونده (مثلاً ۱۲۰۰ پرونده در یک دوره زمانی)، پذیرفته می‌شود، که این تعداد سهمیه برای متقاضیان برنامه سرمایه‌گذاری استان کبک از سراسر دنیا، رقم بسیار ناچیزی بوده و ممکن است سهمیه آن به سرعت تکمیل ‌شود.
  2. فرایند طولانی: زمان بررسی و پردازش پرونده‌های برنامه سرمایه‌گذاری استان کبک می‌تواند در اداره مهاجرت کانادا بسیار طولانی بوده و گاهی اوقات چندین سال طول بکشد.
  3. تعهد اقامت: با اینکه که فرد سرمایه‌گذار طبق قانون مجاز به زندگی در هر نقطه از کشور کانادا می‌باشد، ولی دولت استان کبک انتظار دارد قصد واقعی اقامت خود در آن استان را داشته باشید.
  4. احتمال تعلیق یا تغییر: همیشه این احتمال وجود دارد که برنامه اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک به حالت تعلیق درآمده، متوقف شود یا به طور قابل توجهی تغییر نماید.
  5. زبان فرانسه: از آنجائیکه زبان اول استان کبک در کشور کانادا فرانسوی و سپس انگلیسی می‌باشد، ممکن است چالش‌هایی در ارتباط با سازگاری با فرهنگ جدید یا یادگیری زبان جدید وجود داشته باشد.

آیا اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک شامل اعضای خانواده هم می‌شود؟
بله، ویزاجو می‌تواند برای اعضای خانواده واجد شرایط شما در داخل یا خارج از کانادا نیز اقدام نماید. شرایط برای اعضای خانواده به شرح ذیل می‌باشد:

  1. همسر یا شریک زندگی.
  2. فرزندان تحت تکفل: فرزند تحت تکفل باید کمتر از سن ۲۲ سال بوده و همسر یا شریک زندگی مشترک نداشته باشند. فرزندان ۲۲ ساله یا بزرگتر اگر از قبل از ۲۲ سالگی برای حمایت مالی به والدین خود وابسته باشند و به دلیل شرایط روحی یا جسمی نتوانند از نظر مالی از خود حمایت کنند، واجد شرایط به عنوان افراد تحت تکفل می‌باشند.

فرایند اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک در شعبات ویزاجو چگونه است؟
روند پرونده اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک برای متقاضیان به شرح زیر می‌باشند:

  1. ارزیابی شرایط متقاضی: قبل از شروع فرآیند پرونده اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک، باید مطمئن شویم که طبق قانون متقاضی برای درخواست این نوع برنامه واجد شرایط می‌باشد. می‌توانید معیارهای واجد شرایط بودن برای درخواست اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک را در همین صفحه بررسی نمایید.
  2. بررسی مدارک لازم: ویزاجو تمام مدارک لازم متقاضی مانند گزارشات مالی دو سال گذشته، میزان دارایی شخصی، مقدار سرمایه نقدی خالص شخصی فرد سرمایه‌گذار را بررسی می‌نماید.
  3. فرم‌های دولتی: ویزاجو تمامی فرم‌های مربوط به اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک، از جمله فرم‌های کلیدی مانند:
  4. درخواست برای گواهی انتخاب سرمایه‌گذار (A-0520-IF): این فرم دولتی برای متقاضی اصلی در پرونده بوده و اطلاعات دقیقی درباره ایشان و اعضای خانواده، تحصیلات، سوابق شغلی، دارایی خالص و غیره می‌باشد.
  5. قرارداد سرمایه‌گذاری (A-0522-FA): این قرارداد بین دولت استان کبک و فرد سرمایه‌گذار بوده که برای سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱،۲۰۰،۰۰۰ دلار کانادا توسط یک موسسه مالی کانادایی مجاز برای شرکت در برنامه سرمایه‌گذاری می‌باشد.
  6. ارزش‌های دموکراسی استان کبک در منشور حقوق بشر و آزادی‌ها (A-0546-GA): متقاضی با امضای این فرم دولتی اعلام می‌دارد که در مورد ارزش‌های دموکراسی، منشور حقوق بشر و آزادی‌های استان کبک آگاهی کامل دارد.
  7. نامه‌های رسمی: پس از تکمیل پرونده، ویزاجو نامه‌های مربوط به اداره‌های مهاجرت استان کبک، فدرال و موسسات مالی کانادایی را تنظیم می‌نماید.
  8. ثبت پرونده: ویزاجو پس از تکمیل کل پرونده، آن را در اداره مهاجرت استان کبک ثبت نموده و شما را برای مصاحبه احتمالی آماده می‌نماید.
  9. انتقال مبلغ سرمایه‌گذاری: پس از اخذ گواهی دولت کبک برای سرمایه‌گذاری، ویزاجو تاریخ واریز مبلغ به موسسه مالی کانادایی را به شما اعلام می‌نماید.
  10. بررسی امنیتی: در این مرحله دولت کانادا همه افراد موجود در پرونده را از لحاظ امنیتی بررسی نموده که این فرایند نسبت به شرایط زندگی افراد و تعداد ویزا‌های دریافت شده از دیگر کشور‌ها، ممکن است بین ۴ ماه الی ۳ سال زمان ببرد.
  11. آزمایشات پزشکی: پس از قبولی در بررسی‌های امنیتی توسط دولت کانادا، ویزاجو شما را برای انجام آزمایشات پزشکی درخواست شده از طرف دولت کبک، آگاه می‌نماید.

لطفاً توجه داشته باشید که این یک نمای کلی از روند و جزئیات خاص پرونده‌های اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک می‌باشد و ممکن است بسته به شرایط فرد و تعداد افراد، متفاوت باشند.

مدت زمان رسیدگی به پرونده اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک چقدر است؟
زمان رسیدگی به پرونده‌های اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک به شرح ذیل می‌باشند:

  1. زمان پردازش گواهی انتخاب کبک (CSQ): اداره مهاجرت استان کبک پرونده شما را ارزیابی نموده و در صورت تایید، CSQ را صادر می‌نماید. این می‌تواند از ۶ ماه تا ۲ سال طول بکشد. با این حال، زمان دقیق به عوامل مختلفی مانند حجم تعداد پرونده‌های موجود در اداره مهاجرت استان کبک و پیچیدگی پرونده شما بستگی دارد.
  2. زمان پردازش فدرال: هنگامی که ویزاجو گواهی CSQ شما را دریافت نمود، پس از آن باید پرونده برای اخذ اقامت دائم به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ارسال شود. زمان تقریبی پردازش پرونده‌های مهاجرت تجاری در مرحله فدرال تقریباً بین ۱۵ الی ۱۹ ماه می‌باشد. با این حال، زمان دقیق به عوامل مختلفی مانند حجم تعداد پرونده‌های موجود در اداره مهاجرت فدرال و پیچیدگی پرونده شما بستگی دارد.

در صورت رد شدن پرونده اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
پرونده درخواست اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک می‌تواند به دلایل مختلف در یکی از مراحل زیر رد شود:

  1. مرحله کبک (گواهی انتخاب): اگر پرونده درخواست سرمایه‌گذاری در مرحله استان کبک رد شود، به این معنی است که طبق ارزیابی مقامات اداره مهاجرت کبک، معیارهای واجد شرایط بودن برای سرمایه‌گذاری استان کبک برآورده نشده‌ است. در این صورت ویزاجو خطاهای رخ داده در پرونده را بازنگری کرده و پس از رفع مسائل قانونی آن، مجدداً پرونده را ثبت می‌نماید.
  2. مرحله فدرال (اقامت دائم): اگر پرونده درخواست اقامت پس از دریافت گواهی انتخاب کبک (CSQ)، در مرحله فدرال رد شود، معمولاً به این دلیل است که مقامات فدرال فرد متقاضی را واجد شرایط تشخیص نداده و عدم پذیرش می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله جرم‌انگاری، پزشکی یا ارائه نادرست اطلاعات باشد. در این صورت ویزاجو پرونده را بازنگری کرده و در صورت رفع مسائل قانونی آن، مجدداً پرونده را ثبت می‌نماید.

مبالغ پرداختی برای اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک
مبالغ پرداختی برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک به شرح ذیل می‌باشند:

  1. ترجمه مدارک: هر مدارکی که به زبان انگلیسی یا فرانسوی نباشند، باید ترجمه شوند، که می تواند هزینه‌هایی نیز داشته باشد.
  2. دولت کبک: برای پردازش پرونده سرمایه‌گذاری در اداره مهاجرت استان کبک، پرداخت مبلغ ۱۵،۴۹۶ دلار کانادا بدون استرداد وجه.
  3. مبلغ سرمایه‌گذاری: پرداخت مبلغ ۱،۲۰۰،۰۰۰ دلار کانادا با تضمین استرداد پس از ۵ سال یا پرداخت مبلغ ۱۸۰،۰۰۰ دلار کانادا بدون استرداد.
  4. خدمات ویزاجو: پرداخت مبلغ وکالت پرونده به دلار آمریکا بوده و بسته به تعداد و سن افراد پرونده متفاوت می‌باشند.

لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است مبالغ پرداختی در هر زمانی تغییر نمایند. لطفاً برای اطلاعات دقیق و به روز در مورد هزینه‌های ویزا، اقامت و پاسپورت، وب‌سایت ویزاجو را به دفعات بررسی فرمایید.

مبالغ پرداختی برای اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری
از آنجائیکه هزینه‌های مربوط به پرونده اقامت دائم کشور کانادا از طریق سرمایه‌گذاری نسبت به تعداد، سن افراد خانواده شما و قوانین اداره مهاجرت، قابل تغییر می‌باشند، لذا می‌بایست فرم زیر را برای محاسبه هزینه‌های تقریبی تکمیل و ثبت نمایید:

محاسبه هزینه‌ها

محاسبه هزینه‌ها

توجه: لطفاً فرم زیر را با حروف فارسی تکمیل فرمایید.


مثال: بین روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۱ صبح الی ۴ بعدازظهر

چگونه می‌توانم اقدام کنم؟
شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و افتتاح پرونده خود در پورتال ویزاجو، به روش‌های زیر اقدام نمایید:

  1. ورود به پورتال ویزاجو: از آنجائیکه همه خدمات ویزاجو به مشتریان به صورت اینترنتی می‌باشد، به وب‌سایت visajoo.com مراجعه نموده و پس از «ثبت نام» به پورتال حساب‌کاربری خود وارد شوید.
  2. فرم‌‌ارزیابی رایگان: کارشناسان ما در ویزاجو قبل از صحبت یا مکاتبه با شما، نیاز به اطلاعات اولیه در مورد شرایط فعلی شما دارند، که می‌توانید با تکمیل «فرم ارزیابی» آن اطلاعات را به صورت کاملاً محرمانه در اختیار کارشناسان ما قرار دهید.
  3. نتیجه ارزیابی: همه گفتگو‌ها بین شما و ویزاجو از طریق ارسال و دریافت «تیکت» در پورتال ویزاجو می‌باشد. لذا پس از تکمیل فرم ارزیابی رایگان، با ارسال یک تیکت در حساب‌کاربری خود نتیجه ارزیابی را پیگیری نمایید.
  4. قرارداد: از آنجائیکه همه مشتریان ویزاجو از سراسر جهان هستند، امکان حضور برای امضای قرارداد را ندارند، قرارداد بین ویزاجو و مشتری به صورت قانونی و الکترونیکی در پورتال شما قرار گرفته است. برای کسب اطلاع از مفاد قرارداد ویزاجو، به پیوند «قرارداد الکترونیکی» مراجعه فرمایید.
  5. افتتاح پرونده: ویزاجو جهت سرعت دادن به ارائه خدمات و راحتی شما عزیزان، این امکان را فراهم آورده تا شما پرونده خود را به صورت اینترنتی بر روی این وب‌سایت افتتاح نموده و پرداخت آن را از طریق کردیت‌کارت، پی‌پال و یا صرافی‌های معتبر انجام نمایید. پس از دریافت مبلغ، کارشناسان ویزاجو سریعاً پرونده شما را بررسی نموده و بین ۲ روز کاری با شما در بخش «تیکت» مراحل بعدی را هماهنگ می‌نمایند.
  6. لیست مدارک: در این مرحله پس از پرداخت و افتتاح پرونده خود روی وب‌سایت، کارشناسان ویزاجو نسبت به شرایط فعلی و تعداد افراد همراه شما، لیست مدارک لازم را در یک تیکت برای شما ارسال می‌نمایند.
  7. کسب درآمد دلاری: اگر شما در هر کشوری مایل به همکاری با مجموعه بزرگ ویزاجو هستید، می‌توانید برای کسب درآمد دلاری به پیوند «کسب درآمد دلاری» مراجعه نموده و به عنوان نماینده رسمی ویزاجو برای ارائه برنامه‌های ویزا، اقامت و پاسپورت به دوستان و آشنایان خود، از راه دور مشغول به کار شوید. پرداخت کمیسیون ویزاجو به شما به صورت دلاری و هر دو هفته یکبار می‌باشد.