دریافت ویزا، اقامت دائم یا پاسپورت کشور دیگر، یک فرایند پیچیده است که نیازمند مطالعه دقیق و آمادگی می‌باشد.

ویزاجو یک پورتال بین‌المللی در زمینه خدمات «ویزای توریستی» کانادا، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، شینگن و در زمینه خدمات «اقامت دائم» کانادا، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، پرتغال، یونان، بلغارستان، امارات متحده عربی و در زمینه خدمات اخذ «پاسپورت» کانادا، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، پرتغال، یونان، بلغارستان، قبرس، دومینیکا، گرنادا، سنت لوسیا، آنتیگوا و باربودا، سنت کیتس و نویس، مونته‌نگرو و مجارستان فعالیت دارد. پورتال ویزاجو برای تامین نیازهای متقاضیان ویزا، اقامت و پاسپورت می‌باشد که با همیاری گروهی از وکلا و مشاوران مهاجرت مجرب در کشورهای مختلف، در فرآیندی شفاف و اعتمادآفرین، تلاش می‌نماید بستری را برای ارائه خدمات ویزا، اقامت و پاسپورت برای همه فارسی زبانان در سرتاسر جهان به وجود آورد. در روندی شفاف پرونده‌های متقاضیان ویزا، اقامت و پاسپورت به دست وکلای بین‌المللی ویزاجو رسیده و عملکرد آنها توسط کارشناسان ویزاجو بررسی می‌شود. در واقع ویزاجو یک استارتاپ مستقل در قالب پلتفرمی است که بستر خدمات ویزا، اقامت و پاسپورت به مردم را فراهم آورده است. ویزاجو از طریق فرم‌ارزیابی شرایط اولیه متقاضیان ویزا، اقامت و پاسپورت و تعامل با سازمان‌های دولتی کشورهای فوق، شفافیت و اعتماد را در عرصه خدمات ویزا، اقامت و پاسپورت گسترش داده است. برای شروع این فرایند، شما نیز می توانید برای دریافت ویزا، اقامت و پاسپورت خود، طبق مراحل زیر اقدام فرمایید:

  1. بررسی الزامات ویزا، اقامت و پاسپورت:
    اولین قدم برای دریافت ویزا، اقامت و پاسپورت، بررسی الزامات و شرایط مورد نیاز برای این نوع فرایند می‌باشد. اطلاعات کامل در مورد این موضوع را می توانید در منوی بالای همین وب‌سایت مطالعه فرمایید.
  2. ایجاد حساب‌کاربری و ورود به پورتال ویزاجو:
    متقاضیان ویزا، اقامت و پاسپورت برای ورود به سیستم ویزاجو نیاز به یک حساب‌کاربری دارند که می توانند برای این منظور به قسمت «ورود / ثبت‌نام» در بالای همین صفحه، مراجعه نمایید. لطفاً در نظر داشته باشید، ایجاد حساب‌کاربری در این وب‌سایت، به معنای آن است که رسماً و قانوناً شرایط و مقررات ذکر شده در «قرارداد الکترونیکی» ویزاجو را تایید و پذیرفته‌اید. برای اطلاع از مفاد قرارداد الکترونیکی ویزاجو به پیوند «قرارداد الکترونیکی» در انتهای همین صفحه مراجعه فرمایید.
  3. تکمیل و ثبت فرم‌ارزیابی ویزا، اقامت و پاسپورت:
    بعد از ایجاد حساب‌کاربری، می‌بایست به پیوند «فرم‌ارزیابی» در منوی حساب‌کاربری خود مراجعه نموده و آن را با دقت هر چه بیشتر تکمیل نمایید تا مشاوران و وکلای متخصص در ویزاجو بتوانند نسبت به شرایط فعلی شما، بهترین و سریع‌ترین راه دریافت ویزا، اقامت و پاسپورت کشور مورد نظر شما را ارائه نمایند.
  4. نتیجه ارزیابی و پرداخت ویزا، اقامت و پاسپورت:
    پس از ثبت فرم‌ارزیابی، نتیجه بررسی شرایط شما طبق اطلاعات ارائه شده در فرم‌ارزیابی در حساب‌کاربری شما بین دو روز کاری قابل مشاهده می‌باشد. در صورت دریافت پیام تایید و واجد شرایط بودن شما برای درخواست ویزا، می‌توانید به صفحه «انوع ویزا، اقامت و پاسپورت» در همین وب‌سایت مراجعه نموده و برای پرداخت به صورت آنلاین روی همین وب‌سایت اقدام فرمایید.
  5. تحویل مدارک لازم:
    پس از تایید پرداخت آنلاین در وب‌سایت ویزاجو، می‌بایست به پیوند «مدارک لازم» در حساب‌کاربری خود مراجعه نموده و مدارک درخواست شده را با طبق راهنمای آن یکی پس از دیگری بارگذاری نمایید. مدارک اولیه شامل مدارک شناسایی، تحصیلی و حرفه‌ای، مالی، بانکی، وابستگی خانوادگی، اثبات اقامت و غیره در کشور مادر می‌باشند. مهلت بارگذاری مدارک در قرارداد الکترونیکی ذکر شده است.
  6. انگشت‌نگاری و احراز هویت:
    طبق قانون اداره مهاجرت هر یک از کشور‌های ذکر شده در فوق، انجام امور انگشت‌نگاری و عکسبرداری برای ویزا، اقامت و پاسپورت، الزامی می‌باشد. لذا پس از افتتاح پرونده شما در ویزاجو، شما را در جریان تاریخ این امور قرار خواهند داد.
    برای کشور کانادا، اگر در ده سال گذشته در سفارت کانادا انگشت‌نگاری نشده‌اید، پس از گذشت دو روز کاری از ثبت پرونده شما در اداره مهاجرت کانادا، یک بارکد‌نامه در حساب‌کابری شما قابل مشاهده می‌باشد و شما می‌بایست حداکثر طی مدت سی روز به نزدیکترین دفتر ویزای کانادا برای انجام امور انگشت‌نگاری و عکسبرداری مراجعه نمایید. انگشت‌نگاری هر فرد تا ده سال در اداره مهاجرت کانادا اعتبار خواهد داشت. در صورت رد شدن ویزا و درخواست مجدد، نیاز دوباره به انگشت‌نگاری نیست. این موضوع برای کشور‌های دیگر متفاوت می‌باشد.
  7. پیگیری وضعیت پرونده ویزا، اقامت و پاسپورت:
    پس از انجام انگشت‌نگاری یا تاییدیه ویزاجو در صورت دریافت کامل همه مدارک ذکر شده در لیست مدارک، می‌توانید وضعیت پرونده خود را در حساب‌کاربری مشاهده نمایید. اگر ویزاجو یا اداره مهاجرت کشور مربوطه در زمان فرایند پرونده شما نیاز به اطلاعات یا مدارک بیشتری داشته باشد، توسط منوی «تیکت» در حساب‌کاربری شما اعلام خواهد شد.
  8. دریافت ویزا، اقامت یا پاسپورت:
    در صورت قبولی درخواست ویزا، اقامت یا پاسپورت شما توسط اداره مهاجرت کشور مربوطه، یک پیام تبریک و راهنمایی در منوی «گفتگو با ویزاجو» در حساب‌کاربری خود مشاهده خواهید نمود که مرحله نهایی به چه صورت می‌باشد.

با توجه به پیچیدگی فرایند ویزا، اقامت و پاسپورت، تکمیل شدن «فرم ارزیابی» توسط متقاضی الزامیست تا ویزاجو بتواند بهترین راهکارها و نکات دریافت ویزا، اقامت و پاسپورت را برای شما تعیین و شفاف نماید. لطفا توجه داشته باشید که فرایند ویزا، اقامت یا پاسپورت ممکن است با توجه به شرایط شخصی و مالی هر فرد، متفاوت باشد. بنابراین، توصیه می‌شود که در هر مرحله از این فرایند با دقت و انجام راهنمایی مسئولان مربوطه در ویزاجو پیش بروید.

مزایای انتخاب ویزاجو چیست؟
ویزاجو می‌تواند با استفاده از شعبات گسترده خود در کشورهای مختلف، از شروع پرونده تا ورود شما همراه خانواده به کشور مورد نظر شما را یاری نماید. برای مثال شما می‌توانید پس از اخذ ویزای توریستی کانادا، از خدمات ترانسفر فرودگاهی، تهیه مسکن، سیم‌کارت موبایل، بیمه درمانی تا سقف پنجاه هزار دلار، افتتاح حساب بانکی، دریافت کارت اعتباری ویزا یا مسترکارت، گواهینامه رانندگی، خرید اقساطی اتومبیل، ترجمه مدارک ایرانی، تحصیل در مدارس، کالج و دانشگاه‌های استان آنتاریو و مشاوره در زمینه‌های دیگر، بهره‌مند شوید.

چرا ویزاجو را برای اخذ ویزا، اقامت یا پاسپورت انتخاب کنم؟
مجموعه بزرگ ویزاجو با شعبات گسترده خود یکی از معتبرترین سازمان‌ها با بیش از ۲۱ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات ویزا، اقامت و پاسپورت کشورهای مختلف می‌باشد. برخی از دلایلی که می‌تواند باعث شود که شما برای دریافت ویزا، اقامت یا پاسپورت به مجموعه ویزاجو مراجعه نمایید عبارتند از:

  1. تخصص و تجربه:
    مجموعه ویزاجو گروهی از مشاوران و وکلای مجرب بین‌المللی در زمینه دریافت ویزا، اقامت و پاسپورت کشورهای مختلف تشکیل شده است. این تخصص و تجربه می‌تواند باعث شود که فرایند دریافت ویزا، اقامت یا پاسپورت کشور مربوطه برای شما و خانواده به راحتی و با سرعت بیشتری انجام شود.
  2. راهنمایی کامل در همه مراحل:
    مجموعه ویزاجو در تمام مراحل پرونده، پیگیری، دریافت، از ابتدا تا انتهای راه اعم از شروع پرونده، بارگذاری مدارک، پرداخت هزینه‌های ویزا و حتی مصاحبه با مامور اداره مهاجرت کشور مربوطه نیز، همراه شما عزیزان خواهد بود.
  3. ثبات و امنیت:
    ویزاجو یک پورتال بین‌المللی ویزا، اقامت و پاسپورت با ساختاری کاملاً مجهز و امن می‌باشد که می‌تواند اطلاعات، مدارک و صورتحساب‌های شما را به طور رمزگذاری شده بایگانی نماید. ویزاجو اطمینان می‌دهد که همه اطلاعات شما حتی شماره تلفن و آدرس ایمیل، برای هیچ شخص ثالثی در دسترس قرار نخواهد گرفت.
  4. پشتیبانی:
    مجموعه ویزاجو در طول فرایند ارزیابی شرایط و پرونده ویزا، اقامت یا پاسپورت شما، از طریق منوی «گفتگو با ویزاجو» در هر ساعت از شبانه روز، پاسخگوی شما خواهد بود. در صورتی که شما در هر مرحله به مشکل برخوردید، می توانید با مجموعه ویزاجو از طریق صفحه «تماس با ما» در این وب‌سایت تماس گرفته و پرسش‌های خود را مطرح نمایید. یکی از کارشناسان ویزاجو نسبت به اضطراری بودن موضوع شما، طی ۱ الی ۴۸ ساعت آینده، از شعبه تورنتو پاسخگوی پیام شما می‌باشد. همچنین در شرایط بسیار اضطراری می‌توانید با بخش پشتیبانی در ویزاجو تماس حاصل فرمایید.
  5. صرفه‌جویی در زمان و هزینه:
    دریافت ویزا، اقامت یا پاسپورت یک فرایند پیچیده بوده و در صورت عدم داشتن تخصص و تجربه کافی در این فرایند ممکن است زمان و هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد. با استفاده از پورتال ویزاجو، می توانید زمان و هزینه خود را کاهش داده و به راحتی ویزا، اقامت یا پاسپورت خود را دریافت نمایید.
  6. دسترسی به منابع و سازمانهای دولتی:
    ویزاجو به منابع و اطلاعات مختلفی در کشورهای ذکر شده در فوق دسترسی دارد که می تواند به شما در دریافت ویزا، اقامت یا پاسپورت یاری رساند. این منابع شامل اطلاعات لحظه‌ای در مورد الزامات پرونده، روابط سازمانی و سایر مسائل قابل توجه در این زمینه می باشند.

با توجه به حقایق ذکر شده در بالا، انتخاب ویزاجو برای دریافت ویزا، اقامت یا پاسپورت می‌تواند مزایای زیادی برای شما و خانواده به ارمغان آورده تا به راحتی و با سرعت بیشتری ویزا، اقامت یا پاسپورت خود را دریافت نموده و سفر آسانی داشته باشید. به علاوه، می‌توانید نظرات و تجربیات افرادی که از خدمات ویزاجو استفاده نموده‌اند را مطالعه و بررسی نمایید که مجموعه ویزاجو تا چه حد حرفه‌ای و قابل اعتماد می‌باشد.


لطفاً برای افتتاح پرونده ویزا، اقامت یا پاسپورت خود بر روی گزینه «فرم ارزیابی» در زیر کلیک نموده و پس از تکمیل و ثبت فرم خود، مراحل بعدی را طبق ایمیلی که دریافت خواهید نمود دنبال فرمایید: